Районна газета

ДО УВАГИ СПОЖИВАЧІВ ТОВАРІВ, РОБІТ ТА ПОСЛУГ!

Для попередження порушення прав споживачів при придбанні ними товарів або замовленні послуг поза торговельним або офісним приміщенням, частіше через Інтернет, споживачам необхідно витребувати від продавця (виконавця) документи (договір, квитанцію, чек або інше), які повинні містити наступну інформацію:

-   найменування продавця;

-   його місцезнаходження;

-   порядок прийняття претензій;

-   основні характеристики товару;

-   ціну, включаючи плату за доставку та умови оплати;

-   гарантійні зобов’язання та інші послуги, пов’язані з утриманням чи ремонтом товару;

-   інші умови поставки або виконання договору;

-   мінімальна тривалість договору, якщо він передбачає періодичні поставки;

-   період прийняття пропозицій;

-   порядок розірвання договору.

Наявність документів з повною інформацією про продавця (виконавця) дає підставу споживачам пред’являти претензії суб’єкту господарської діяльності у разі встановлення порушення їх прав.