ВІДДІЛ ОСВІТИ СУМСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ОГОЛОШУЄ КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНИХ ПОСАД ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ

Відділ  освіти Сумської районної державної адміністрації  оголошує конкурс на заміщення вакантних посад педагогічних працівників  комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр Сумської районної ради Сумської області» 

 

Найменування і місце знаходження інклюзивно-ресурсного центру

 

 

 

 

Комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр Сумської районної ради Сумської області»  

Сумський район, с. Косівщина, вул. Шкільна, б.16-Б

Перелік вакантних посад

 

учитель-логопед

учитель-дефектолог;

 

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

 

  • копію паспорта громадянина України;
  • письмову заяву про участь у конкурсі, до якої додається резюме у довільній формі;
  • копію (копії) документу (документів) про освіту із додатками;
  • письмову згоду на збір та обробку персональних даних;
  • мотиваційний лист довільної форми.

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).

Документи приймаються з 20 вересня до  14  жовтня 2019 року (8.00-17.00) за адресою: 40009, м. Суми, вул. Іллінська , 97. тел. (0542) 66 35 78

 

Місце, час та дата проведення конкурсу

 

17 жовтня   2019року о 14.00  за адресою:

40009, м. Суми, вул. Іллінська ,97.

За рішенням конкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття посади учителя-дефектолога, учителя - логопеда  комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр Сумської районної ради Сумської області » дата та час проведення конкурсу можуть бути змінені, про що конкурсантів буде повідомлено додатково.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

 

Штанько Ірина Олександрівна

тел. 066 318 04 61

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Кваліфікаційні вимоги

 

1

Освіта

 

 Вища педагогічна освіта не нижче ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста за спеціальністю «Спеціальна освіта», «Корекційна освіта», «Дефектологія»;

2

Досвід роботи

 

Стаж педагогічної роботи не менше трьох років

3

Володіння державною мовою

 

Вільне володіння державною мовою

4

Якісне виконання поставлених завдань

 

 

Вміння вирішувати комплексні завдання

5

Технічні вміння

 

Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, офісну техніку

6

Особистісні компетенції

 

 

Вміння працювати в стресових ситуаціях

Професійні знання

 

1.

Знання законодавства в сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами

 

Міжнародні документи у сфері інклюзивної освіти.

Право дітей з особливими освітніми потребами (далі - ООП) на освіту в Законах України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту».

Порядок організації інклюзивного навчання: у загальноосвітніх навчальних закладах, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 № 872 (зі змінами).

Положення про інклюзивно-ресурсний центр, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 р. № 545 (зі змінами).

 

 

 

Сутність та класифікація порушень психофізичного розвитку.

 

2. Знання основ спеціальної педагогіки

 

Причини порушень психофізичного розвитку.

Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з інтелектуальними порушеннями (легкого, помірного, тяжкого ступенів).

Особливості розвитку, навчання та виховання дітей із затримкою психічного розвитку.

Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями опорно- рухового апарату.

Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями слуху (глухих дітей та дітей зі зниженим слухом).

Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями зору (сліпих дітей та дітей зі зниженим зором).

Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями мовлення (в т.ч. з дислексією).

Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з аутизмом.

Психолого-педагогічний супровід дітей зі складними порушеннями розвитку.

Загальна характеристика сучасної системи надання послуг для дітей з особливими освітніми потребами.