ПЛАН роботи відділу містобудування та архітектури Сумської районної державної адміністрації на 2013 рік

№ пп.

 

Перелік заходів, робіт, завдань, іх зміст

 

Відповідальний

Дата виконання

Відмітки

про виконання

1

2

3

4

5

I.

Підготовка питань для внесення на розгляд районної ради

-

-

-

-

-

II.

Підготовка питань для розгляду на засіданнях колегії райдержадміністрації

-

-

-

-

-

 III.

Питання для розгляду на апаратних нарадах при голові райдержадміністрації

 

1.

Про хід виконання Районної програми зі створення містобудівного кадастру Сумського району на 2012 – 2013 роки

Начальник відділу

квітень

 

2

Про хід місячника благоустрою та санітарної очистки території населених пунктів Сумського району.

Начальник відділу

травень

 

3.

Про стан дотримання містобудівного законодавства під час планування та забудови території населених пунктів Сумського району.

Начальник відділу

листопад

 

IV.

Перелік актів органів законодавчої і виконавчої влади, за виконанням яких буде здійснюватись контроль

-

-

-

-

-

V.

Перелік розпоряджень та доручень голів обласної та районної державних адміністрацій, за виконанням яких буде здійснюватись контроль

1.

- розпорядження голови Сумської обласної державної адміністрації від 25.01.2010 № 23 „Про обласний план дій щодо підвищення рівня благоустрою населених пунктів та прилеглих до них територій на 2010 – 2015 роки”;

- розпорядження голови Сумської обласної державної адміністрації від 28.02.2011 № 125 „Про хід оновлення містобудівної документації населених пунктів області”;

- розпорядження голови Сумської обласної державної адміністрації від 07.07.2011 № 480 „Про обласні заходи щодо забезпечення безбар’єрного доступу інвалідів та інших мало мобільних груп населення до об’єктів житла, соціальної та інженерно – транспортної інфраструктури на 2011 – 2015 роки”;

- розпорядження голови Сумської обласної державної адміністрації від 27.06.2012 № 250-ОД „Про заходи щодо реалізації державної містобудівної політики в області”.

- розпорядження голови районної державної адміністрації від 27.07.2006              № 574 „Про проведення в районі щорічного всеукраїнського конкурсу „Населений пункт найкращого благоустрою і підтримки громадського порядку”;

- розпорядження голови районної державної адміністрації від 03.06.2011             № 499 „Про впорядкування містобудівної діяльності в районі”;

- розпорядження голови районної державної адміністрації від 02.07.2012 № 317-ОД "Про хід реалізації соціальних ініціатив Президента України в Сумському районі;

- розпорядження голови районної державної адміністрації від 26.07.2012               № 365-ОД "Про підсумки роботи із Зверненнями громадян у першому півріччі 2012 року та стан виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»;

- розпорядження голови районної державної адміністрації від 18.10.2012           № 550-ОД " Про затвердження плану заходів щодо виконання Державної цільової програми „Національний план дій з реалізації Конвенції про права інвалідів на період до 2020 року» в Сумському районі".

Начальник відділу, головні спеціалісти

до 01.01.2014

 

VI.

Інформаційно-аналітична робота

1.

Контроль за розробкою та коригуванням містобудівної документації на території Сумського району, методична та інформаційна допомога сільським, селищним радам у вирішенні даного питання 

Начальник відділу, головні спеціалісти

до 01.01.2014

 

VII

Перевірка роботи виконавчих органів місцевого самоврядування щодо здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади у галузі  містобудування та архітектури :

1.

Бездрицька сільська рада

Начальник відділу, головні спеціалісти

20.02.2013

 

2.

Верхньосироватська сільська рада

Начальник відділу, головні спеціалісти

22.05.2013

 

3.

Червоненська сільська рада

Начальник відділу, головні спеціалісти

17.08.2013

 

4.

Степанівська селищна рада

Начальник відділу, головні спеціалісти

20.11.2013

 

VIII

Основні організаційно-масові заходи :

1.

Оформлення матеріалів щорічної оцінки виконання державним службовцем посадових обов’язків та завдань за 2012 рік

Начальник відділу, головні спеціалісти

до 20.02.2013

 

2.

Оформлення та подання декларації про доходи

Начальник відділу, головні спеціалісти

до 15.04.2013

 

3.

Особистий прийом громадян

Начальник відділу, головні спеціалісти

що вівторка

з 800 – 1200

 

4.

Робота з листами, зверненнями, заявами громадян

Начальник відділу, головні спеціалісти

до 01.01.2014

 

5.

Вибіркова перевірка об’єктів громадського призначення щодо забезпечення нормативної експлуатації будівель, приміщень, благоустрою та утриманню прилеглої території

Начальник відділу, головні спеціалісти

до 01.01.2014

 

6.

Проведення щорічного всеукраїнського конкурсу “Населений пункт найкращого благоустрою і підтримки громадського порядку”

Начальник відділу, головні спеціалісти

до 15.11.2013

 

7.

Підготовка містобудівної документації, містобудівних умов та обмежень забудови земельних ділянок, будівельних паспортів, паспортів прив’язки тимчасових споруд,  висновків, актів комісійних обстежень

Начальник відділу, головні спеціалісти

до 01.01.2014

 

8.

Проведення засідань та виїзних засідань містобудівної ради по розгляду найбільш важливих об’єктів містобудування по Сумському району

Начальник відділу, головні спеціалісти

відповідно до надходження проектної документації до 01.01.2014

 

9.

Організувати святкування дня архітектора

Начальник відділу, головні спеціалісти

01.07.2013

 

10.

Участь в апаратних нарадах райдержадміністрації

 

Начальник відділу

до 01.01.2014

 

11.

Узгодження землевпорядної документації

Начальник відділу

Відповідно до надходження землевпорядної документації до 01.01.2014

 

12

Створення служби містобудівного кадастру Сумського району

Головний спеціаліст

до 01.01.2014

 

13.

Проведення навчань, семінарів з виконавчими органами сільських, селищних рад

Начальник відділу, головний спеціаліст

 

щокварталу, до 01.01.2013

 

Позашкільні навчальні заклади

Будинок дітей та юнацтва

Директор – Коротенко Олена Миколаївна

тел. (0542)-66-35-78

 

Станція юних техніків

Директор – Обравит Анатолій Миколайович

тел. (0542)-66-35-78

 

Навчальні заклади

Дитячо-юнацька спортивна школа

Директор – Шабан Олександр Станіславович

 

Загальноосвітні навчальні заклади

з/п

Назва школи

Телефон

робочий

П І П директора школи

Електронна адреса

Загальноосвітні школи І-ІІІ ступенів

1

Басівська

69-26-74

Фегер Валентина Вікторівна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

2

Бездрицька

69-06-66

Марченко Антоніна Олексіївна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

3

Верхньосироватська спеціалізована школа

69-00-09

Нечипоренко Зоя Олександрівна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

4

Великочернеччинська спеціалізована школа

69-47-32

Гур'янова Тетяна Олексіївна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

5

Кіндратівська

69-77-24

Сизоненко Леся Леонідівна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

6

Косівщинська

69-85-34

Щебетенко Вікторія Іванівна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

7

Кровненська

69-87-76

Простатіна Ольга Олександрівна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

8

Н.Сироватська

69-41-21

Юринова Тамара Миколаївна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

9

Низівська

69-11-90

Кондратенко Людмила Миколаївна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

10

Новосічанська

69-18-81

Мороз Ганна Андріївна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

11

Новосуханівська

Мільченко Галина Анатоліївна

sukhanovka-school@yandex. ua

12

Олексіївська

69-79-16

Гаврильченко Ольга Олександрівна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

13

Підліснівська   

69-96-42

Гордієнко Валентина Миколаївна

sch.pidlisniwcka2010@

yandex.ru

14

Садівська

69-52-71

Сергієнко Володимир Андрійович

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

15

Северинівська

69-31-24

Совенко Маргарита Вікторівна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

16

Степанівська №1

69-90-87

Бузовська Наталія Миколаївна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

17

Степанівська №2

69-93-93

Чеснокова Лідія Миколаївна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

18

Стецьківська

69-37-46

Литвиненко Тетяна Іванівна

steckivska.school@yandex.ru

19

Токарівська

69-58-40

Ткаченко Сергій Анатолійович

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

20

Хотінська спец. школа

69-74-47   

 69-26-15

Мельник  Володимир Миколайович

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

21

Червоненська

69-63-92

Іщенко Сергій Іванович

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

22

Юнаківська

69-22-15

Кузьменко Валентина Олегівна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Загальноосвітні школи І-ІІ ступенів

23

В.Вільмівська

69-56-26

Ткаченко Олександр Ілліч

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

24

Костянтинівська

69-77-55

Папуша Ірина Миколаївна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Навчально-виховні комплекси

25

Біловодський

69-27-44

Берлет Лариса Миколаївна (в.о.)

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

26

Ленінський

– 

Іванченко Андрій Володимирович

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

27

Лікарський

69-97-43

Крамаренко Алла Іванівна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

28

Миколаївський

69-66-34

Вода Антоніна Олександрівна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

29

Могрицький

69-28-66

Ступак Сергій Леонідович

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

30

Писарівський

69-72-80

Шовкун Євген Якович

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

31

Пушкарівський

69-45-25

Овчарова Оксана Олександрівна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

32

Терешківський

69-44-33

Стриж Людмила Михайлівна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

33

Сульський

69-09-24

Халайджі Віктор Петрович

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

34

Шпилівський

69-29-30

Святська Тетяна Пилипівна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

35

Яструбинський

79-83-40

Говорун Володимир Олексійович

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Дошкільні навчальні заклади

№ з/п

Назва ДНЗ

Робочий тел.

ПІП завідувача

Електронна адреса

1

Басівський ДНЗ "Соловейко"

Кандиба Ірина Михайлівна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

2

Бездриицький ДНЗ "Веселка"

69-01-97

Толстікова Наталія Миколаївна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

3

Великовільмівський ДНЗ "Сонечко"

Кашубська Інна Олександрівна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

(адреса сільради)

4

Великочернеччинський ДНЗ "Чебурашка"

69-47-40

Заскока Людмила Вікторавна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

(адреса школи)

5

В.Сироватський ДНЗ "Сонечко"

69-04-18

Кубракова Катерина Миколаївна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

6

Кіндратівський ДНЗ "Вербиченька"

Торяник Світлана Іванівна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

(адреса школи)

7

Кияницький ДНЗ "Пролісок"

69-18-45

Жидченко Лариса Леонідівна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

(адреса сільради)

8

Косівщинський ДНЗ "Золота рибка"

69-85-08

Муравйова Світлана Миколаївна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

9

Кровненський ДНЗ "Пролісок"

Матвієвська Валентина Іванівна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

(адреса сільради)

10

Н-Сироватський ДНЗ "Золотий ключик"

69-41-41

Мельник Алла Михайлівна (в.о.)

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

11

Низівський ДНЗ "Журавонька"

29-13-89

Артюх Олена Михайлівна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

(адреса сільради)

12

Новосуханівський ДНЗ "Ластівка"

Могильна Тетяна Миколаївна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

13

Олексіївський ДНЗ "Дюймовочка"

Тарабар Лариса Олександрівна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

(адреса школи)

14

Підліснівський ДНЗ "Малятко"

Мороз Катерина Миколаївна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

(адреса сільради)

15

Садівський ДНЗ "Тополька"

69-52-91

Пінчук Алла Михайлівна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

16

Северинівський ДНЗ "Веселка"

69-31-84

Білан Наталія Іванівна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

17

Степанівський ДНЗ "Дзвіночок"

69-91-76

Козлова Тамара Бекназарівна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

18

Степанівський ДНЗ "Жайворонок"

69-93-57

Кривонос Ольга Іванівна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

19

Степанівський ДНЗ  "Орлятко"

69-93-87

Прочухан Наталія Олександрівна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

(адреса школи)

20

Стецьківський ДНЗ "Веселі зайчата"

69-38-36

Істраніна Валентина Володимирівна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

21

Токарівський ДНЗ "Росинка"

79-86-93

Мартовицька Галина Дмитрівна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

(адреса сільради)

22

Хотінський ДНЗ "Струмочок"

69-74-30

Кулик Вікторія Василівна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

23

Червоненський ДНЗ "Казка"

69-63-67

Лазаренко Людмила Миколаївна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

24

Юнаківкський ДНЗ "Малятко"

69-22-31

Козлова Тетяна Олександрівна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

(адреса сільради)

ПОЛОЖЕННЯ про районні, районні у містах, міські (міст обласного значення), міськрайонні, міжрайонні управління юстиції

МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства юстиції України
23.06.2011 N 1707/5 ( z0759-11 )

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
23 червня 2011 р. за N 760/19498

ПОЛОЖЕННЯ
про районні, районні у містах,
міські (міст обласного значення), міськрайонні,
міжрайонні управління юстиції

{ Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства юстиції N 1734/5 ( z1987-12 ) від 26.11.2012 N 1843/5 ( z2101-12 ) від 14.12.2012 }

 

1. Районні, районні у містах, міські (міст обласного значення), міськрайонні, міжрайонні управління юстиції (далі - управління юстиції) є територіальними органами Міністерства юстиції України (далі - Мін'юст).

Управління юстиції підпорядковуються Мін'юсту та безпосередньо Головним управлінням юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі (далі - головні управління юстиції).

 

2. Управління юстиції у своїй діяльності керується Конституцією ( 254к/96-ВР ) та законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства юстиції України та іншими актами законодавства України, а також наказами головних управлінь юстиції.

 

3. Основними завданнями управління юстиції є:

реалізація державної правової політики, а також забезпечення реалізації державної політики у сферах реєстрації (легалізації, прийняття повідомлення про утворення) об'єднань громадян, громадських спілок, інших громадських формувань, статутів, організації примусового виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб), державної реєстрації актів цивільного стану, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;

експертне забезпечення правосуддя;

забезпечення роботи нотаріату;

здійснення в межах повноважень міжнародно-правового співробітництва.

{ Пункт 3 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції N 1843/5 ( z2101-12 ) від 14.12.2012 }

 

4. Управління юстиції відповідно до покладених на нього завдань:

 

4.1 узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до його повноважень, готує пропозиції щодо його вдосконалення та подає їх на розгляд головних управлінь юстиції;

 

4.2 бере участь у розвитку системи правової інформації;

 

4.3 підтримує тексти актів законодавства у контрольному стані, веде їх облік та здійснює зберігання; доводить інформацію про збірники актів законодавства, що видаються Мін'юстом, та про доступ до Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів до відома органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій та громадян;

 

4.4 координує діяльність територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій з питань систематизації законодавства, перевіряє стан такої діяльності, надає рекомендації щодо її поліпшення і вносить пропозиції про усунення виявлених недоліків;

 

4.5 координує діяльність територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, а також державних підприємств, установ, організацій та державних господарських об'єднань, навчальних закладів з питань правової освіти населення, перевіряє стан їх діяльності із зазначених питань, надає їм необхідну методичну допомогу, консультує їх з питань підготовки навчально-тематичних планів, програм, посібників, визначення форм і методів правового навчання; дає рекомендації щодо його вдосконалення; бере участь у проведенні семінарів, конференцій, олімпіад, конкурсів та інших навчально-методичних заходів;

 

4.6 здійснює методичне керівництво правовою роботою в територіальних органах міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, органах виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністраціях, а також на державних підприємствах, в установах, організаціях та державних господарських об'єднаннях;

 

4.7 перевіряє в територіальних органах міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, органах виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністраціях, а також на державних підприємствах, в установах, організаціях та державних господарських об'єднаннях стан правової роботи, надає рекомендації щодо її поліпшення, вносить пропозиції про усунення виявлених порушень і недоліків та притягнення до відповідальності посадових осіб, винних у допущених порушеннях;

 

4.8 здійснює через засоби масової інформації інформування населення з питань держави і права, захисту прав і основних свобод людини, чинного законодавства та діяльності підвідомчих органів та установ юстиції;

 

4.9 організовує та забезпечує роботу громадських приймалень із надання безоплатної первинної правової допомоги, надає їм методичну допомогу;

{ Підпункт 4.9 пункту 4 в редакції Наказу Міністерства юстиції N 1734/5 ( z1987-12 ) від 26.11.2012 }

 

4.10 забезпечує доступ до публічної інформації;

 

4.11 сприяє розвитку надання юридичних послуг з метою реалізації прав, свобод і законних інтересів громадян та юридичних осіб;

 

4.12 сприяє організації навчання державних виконавців та забезпечує підвищення рівня їх кваліфікації;

 

4.13 здійснює державну реєстрацію нормативно-правових актів районних, районних у містах Києві та Севастополі державних адміністрацій, їх управлінь, відділів, інших структурних підрозділів, веде реєстр цих актів;

 

4.14 перевіряє в районних, районних у містах Києві та Севастополі державних адміністраціях, їх управліннях, відділах, інших структурних підрозділах стан додержання законодавства про державну реєстрацію нормативно-правових актів, вимагає у разі потреби подання нормативно-правових актів на державну реєстрацію або їх скасування, вносить пропозиції про усунення виявлених порушень і недоліків та притягнення до відповідальності посадових осіб, винних у допущених порушеннях;

 

4.15 скасовує рішення про державну реєстрацію нормативно-правових актів;

 

4.16 здійснює згідно із законодавством реєстрацію громадських об'єднань, вносить до Реєстру громадських об'єднань відомості про відокремлені підрозділи громадських об'єднань, прийняття повідомлення про утворення громадського об'єднання, легалізацію місцевих та первинних професійних спілок та їх об'єднань, реєстрацію структурних утворень політичних партій, державну реєстрацію місцевих асоціацій органів місцевого самоврядування за місцезнаходженням асоціацій з урахуванням адміністративно-територіальних одиниць, на які поширюється діяльність органів місцевого самоврядування, що об'єднуються, місцевих благодійних організацій, відділень (філій, представництв) всеукраїнських та міжнародних благодійних організацій, регіональних (місцевих) творчих спілок, територіальних осередків всеукраїнських творчих спілок, місцевих організацій роботодавців та їх об'єднань, місцевих асоціацій кредитних спілок, статутів територіальних громад сіл, селищ, міст (крім міст Києва та Севастополя); взяття до уваги повідомлення організацій місцевих, обласних, регіональних, республіканських, всеукраїнських професійних спілок; реєстрацію (погодження або взяття до відома) змін до статутних документів громадських формувань, взяття до відома інформації про зміни у складі керівних органів громадських формувань, прийняття повідомлень про зміни до статутів громадських об'єднань, зміни у складі керівних органів громадських об'єднань, зміну особи (осіб), уповноваженої(их) представляти громадське об'єднання, зміну місцезнаходжень громадських об'єднань; видачу виписок з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців; ведення відповідних реєстрів, виконання функції Реєстратора Єдиного реєстру громадських формувань, Реєстру громадських об'єднань, а також готує звітність щодо зареєстрованих (легалізованих) громадських формувань та їх статутів, яка подається до структурного підрозділу, що забезпечує реалізацію повноважень Укрдержреєстру, відповідного головного управління юстиції;

{ Підпункт 4.16 пункту 4 в редакції Наказу Міністерства юстиції N 1843/5 ( z2101-12 ) від 14.12.2012 }

 

4.17 контролює додержання структурними утвореннями політичних партій положень статутів політичних партій, вимог Конституції ( 254к/96-ВР ) та законів України, здійснює відповідно до компетенції контроль за діяльністю місцевих благодійних організацій, відділень (філій, представництв) всеукраїнських та міжнародних благодійних організацій;

{ Підпункт 4.17 пункту 4 в редакції Наказу Міністерства юстиції N 1843/5 ( z2101-12 ) від 14.12.2012 }

 

4.18 проводить державну реєстрацію актів цивільного стану та видає відповідні свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану, розглядає матеріали про зміну імені та про внесення змін до актових записів цивільного стану; поновлює та анулює їх; визнає шлюб недійсним;

 

4.19 забезпечує внесення до Державного реєстру актів цивільного стану громадян відомостей про народження фізичної особи та її походження, усиновлення, позбавлення та поновлення батьківських прав, шлюб, розірвання шлюбу, зміну імені, смерть, а також про внесення змін, поновлення та анулювання актових записів цивільного стану відповідно до Порядку ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затвердженого в установленому порядку;

 

4.20 забезпечує надання інформації про анулювання свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану для її оприлюднення на офіційному веб-сайті Державної реєстраційної служби України (далі - Укрдержреєстр) у разі неповернення анульованого свідоцтва;

 

4.21 забезпечує подання до структурних підрозділів, що забезпечують реалізацію повноважень Укрдержреєстру, головних управлінь юстиції матеріалів для вирішення питання щодо анулювання поновлених та повторно складених актових записів цивільного стану;

 

4.22 повторно видає свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану та витяги з Державного реєстру актів цивільного стану громадян у порядку, передбаченому законодавством;

 

4.23 забезпечує подання відповідним відділам ведення Державного реєстру виборців відомостей про померлих виборців;

 

4.24 організовує роботу щодо прийому від виконавчих органів сільських, селищних та міських (крім міст обласного значення) рад звітів за встановленими формами;

 

4.25 подає до структурних підрозділів, що забезпечують реалізацію повноважень Укрдержреєстру, головних управлінь юстиції в установленому законодавством порядку звіти про державну реєстрацію актів цивільного стану та звіти про витрачання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, іншу документацію, яка використовується у діяльності структурних підрозділів, що забезпечують реалізацію повноважень Укрдержреєстру;

 

4.26 забезпечує належну взаємодію з іншими органами державної реєстрації актів цивільного стану та місцевими державними адміністраціями, органами місцевого самоврядування, а також підприємствами, установами, організаціями з питань державної реєстрації актів цивільного стану громадян;

 

4.27 забезпечує належний облік бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану та сприяє створенню умов для їх зберігання, а також книг державної реєстрації актів цивільного стану, метричних книг та іншої документації, яка використовується у діяльності структурних підрозділів, що забезпечують реалізацію повноважень Укрдержреєстру;

 

4.28 організовує забезпечення виконавчих органів сільських, селищних, міських (крім міст обласного значення) рад, які реєструють акти цивільного стану, бланками свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, актових записів цивільного стану, а також іншою документацією;

 

4.29 перевіряє дотримання вимог законодавства посадовими особами виконавчих органів сільських, селищних, міських (крім міст обласного значення) рад, які здійснюють державну реєстрацію актів цивільного стану, та надає їм методичну допомогу;

 

 4.30 організовує надання платних послуг працівниками відділу державної реєстрації актів цивільного стану фізичним особам;

 

4.31 відповідно до законодавства забезпечує ведення Державного реєстру обтяжень рухомого майна, Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Державного реєстру правочинів, Державного реєстру актів цивільного стану громадян та Єдиного реєстру громадських формувань;

 

4.32 забезпечує підвищення рівня кваліфікації працівників, які здійснюють державну реєстрацію актів цивільного стану, та посадових осіб виконавчих органів сільських, селищних, міських (крім міст обласного значення) рад, які реєструють акти цивільного стану;

 

4.33 здійснює державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно відповідно до закону;

 

4.34 надає інформацію про зареєстровані права та їх обтяження відповідно до закону;

 

 4.35 забезпечує взяття на облік безхазяйного нерухомого майна відповідно до закону;

 

4.36 забезпечує взаємодію з державними реєстраторами юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;

 

4.37 здійснює контроль за діяльністю атестованих судових експертів, які не є працівниками державних спеціалізованих установ і здійснюють свою діяльність на підставі свідоцтва Мін'юсту та внесені до Державного реєстру атестованих судових експертів;

 

4.38 сприяє організації роботи державних нотаріальних контор, які працюють на території району (міста);

 

4.39 сприяє організації надання приватними та державними нотаріусами правової допомоги населенню району (міста) з питань учинення нотаріальних дій;

 

4.40 організує та контролює виконання міжнародних договорів України з питань правової допомоги в цивільних, сімейних, кримінальних справах, а також конвенцій і угод з питань, пов'язаних з діяльністю установ юстиції;

 

     4.41 здійснює інші повноваження на основі та на виконання Конституції ( 254к/96-ВР ) та законів України, актів Президента України і Кабінету Міністрів України.

 

5. Управління юстиції з метою організації своєї діяльності:

 

5.1 організовує роботу з підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників апарату управління юстиції;

 

5.2 сприяє здійсненню добору кадрів управління юстиції;

 

5.3 за дорученням головного управління юстиції укладає договори, вивчає, аналізує та узагальнює потреби матеріально-технічного забезпечення управління юстиції, забезпечує збереження матеріальних цінностей;

 

5.4 розглядає звернення громадян з питань, що належать до його компетенції, виявляє та усуває причини, що породжують обґрунтовані скарги громадян;

 

5.5 забезпечує у межах своєї компетенції дотримання державної таємниці в управлінні юстиції, підвідомчих органах та установах юстиції;

 

5.6 забезпечує в межах своєї компетенції виконання завдань мобілізаційної готовності;

 

5.7 здійснює контроль в управлінні юстиції та підвідомчих органах і установах юстиції за дотриманням актів законодавства з питань боротьби з корупцією і злочинністю та забезпечує їх неухильне виконання;

 

5.8 забезпечує в межах повноважень проведення заходів щодо запобігання корупції та здійснення аналізу стану дотримання антикорупційного законодавства.

 

6. Управління юстиції має право:

 

6.1 залучати вчених і фахівців, спеціалістів органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій (за погодженням з їх керівниками), представників інститутів громадянського суспільства до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань, що належать до його компетенції;

 

6.2 одержувати в установленому законодавством порядку інформацію, документи і матеріали від державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій усіх форм власності та їх посадових осіб;

 

6.3 скликати та проводити наради з питань, що належать до його компетенції;

 

6.4 у разі неналежного виконання керівником юридичної служби територіального органу міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади, органу виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевої державної адміністрації, державного господарського об'єднання, підприємства, установи, організації покладених на нього завдань порушувати питання про притягнення його до відповідальності згідно із законодавством;

 

6.5 залучати в установленому порядку для перевірок роботи атестованих судових експертів, які не є працівниками державних спеціалізованих установ і здійснюють судово-експертну діяльність на підставі свідоцтва Мін'юсту та внесені до державного Реєстру атестованих судових експертів, кваліфікованих судових експертів науково-дослідних установ судових експертиз, підпорядкованих Мін'юсту;

 

6.6 уносити до Мін'юсту пропозиції щодо призначення дисциплінарного провадження відносно судових експертів, які не є працівниками державних спеціалізованих установ, здійснюють свою діяльність на підставі свідоцтва Мін'юсту та внесені до Державного реєстру атестованих судових експертів.

 

7. Управління юстиції взаємодіє з територіальними органами міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, органами виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевими державними адміністраціями, органами місцевого самоврядування, а також підприємствами, установами, організаціями на відповідній території з питань, віднесених до його компетенції.

 

8. Управління юстиції у межах своєї компетенції видає накази, організовує і контролює їх виконання.

 

9. Начальники управлінь юстиції призначаються на посаду за погодженням з головами відповідних місцевих державних адміністрацій та звільняються з посади Міністром юстиції України за поданням начальника відповідного головного управління юстиції. Начальник управління юстиції може мати заступників, кількість яких визначає відповідне головне управління юстиції.

Заступники начальників управлінь юстиції призначаються на посаду та звільняються з посади начальником відповідного головного управління юстиції за поданням начальника управління юстиції.

Керівники структурних підрозділів, що забезпечують реалізацію повноважень ДВС та Укрдержреєстру, призначаються на посади та звільняються з посад відповідно Головою ДВС та Головою Укрдержреєстру за поданням керівників структурних підрозділів головних управлінь юстиції, що забезпечують реалізацію повноважень ДВС та Укрдержреєстру, погодженим з начальником відповідного головного управління юстиції.

 

10. Начальник управління юстиції:

 

10.1 очолює управління юстиції, здійснює керівництво його діяльністю і підвідомчими органами та установами юстиції, представляє управління юстиції у відносинах з іншими органами, підприємствами, установами, організаціями та несе персональну відповідальність за організацію та результати діяльності управління юстиції перед Міністром юстиції України та головним управлінням юстиції;

 

10.2 організовує роботу управління юстиції, структурних підрозділів, що забезпечують реалізацію повноважень ДВС та Укрдержреєстру, підвідомчих органів і установ юстиції на виконання завдань, покладених на Мін'юст, його територіальні органи, ДВС, Укрдержреєстр;

 

10.3 забезпечує виконання управлінням юстиції Конституції ( 254к/96-ВР ) та законів України, актів та доручень Президента України, актів Кабінету Міністрів України, доручень Прем'єрміністра України, наказів Мін'юсту та головного управління юстиції, доручень Міністра юстиції України, голів ДВС та Укрдержреєстру;

 

10.4 звітує перед головним управлінням юстиції щодо виконання покладених на управління юстиції завдань та планів роботи;

 

10.5 вносить начальнику головного управління юстиції пропозиції щодо призначення на посади та звільнення з посад своїх заступників, а також пропозиції про їх заохочення або притягнення до дисциплінарної відповідальності;

 

10.6 призначає на посади та звільняє з посад працівників управління юстиції, крім державних службовців;

 

10.7 вносить начальнику головного управління юстиції на затвердження структуру та штатний розпис управління юстиції, погоджені в частині структурних підрозділів, що забезпечують реалізацію повноважень ДВС та Укрдержреєстру, з відповідним керівником структурного підрозділу головного управління юстиції та головами відповідно ДВС і Укрдержреєстру;

 

10.8 вносить керівнику структурного підрозділу головних управлінь юстиції, що забезпечують реалізацію повноважень ДВС та Укрдержреєстру, пропозиції щодо кошторису видатків на утримання структурних підрозділів управлінь юстиції, що забезпечують реалізацію повноважень ДВС та Укрдержреєстру;

 

10.9 затверджує положення про структурні підрозділи і посадові інструкції працівників апарату управління юстиції;

 

10.10 затверджує за пропозицією відповідного керівника структурного підрозділу головного управління юстиції, що забезпечує реалізацію повноважень ДВС та Укрдержреєстру, погодженою з головами відповідно ДВС і Укрдержреєстру, положення про структурні підрозділи управління юстиції, що забезпечують реалізацію повноважень ДВС та Укрдержреєстру;

 

10.11 вносить начальнику головного управління юстиції пропозиції щодо заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності державних службовців та працівників управління юстиції;

 

10.12 вносить Голові ДВС та Голові Укрдержреєстру пропозиції, погоджені з начальником відповідного головного управління юстиції, щодо заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності керівників структурних підрозділів управлінь юстиції, що забезпечують реалізацію повноважень ДВС та Укрдержреєстру;

 

10.13 розподіляє обов'язки між своїми заступниками;

 

10.14 здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.

 

11. Управління юстиції утримується за рахунок Державного бюджету України.

     Структуру, штатний розпис та кошторис управлінь юстиції затверджують відповідні начальники головних управлінь юстиції у межах, визначених Мін'юстом.

 

12. Управління юстиції є юридичною особою, має печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням.

 

ПОРЯДОК здійснення особистого прийому громадян у Сумському районному управлінні юстиції

ПОРЯДОК

здійснення особистого прийому громадян у Сумському районному управлінні юстиції

 

З метою поліпшення розгляду особистих звернень громадян у Сумському районному управлінні юстиції, підвищення відповідальності та оперативності роботи встановлено такий порядок організації особистого прийому громадян начальником Сумського районного управління юстиції та керівниками структурних підрозділів управління юстиції :

1. Начальник управління, керівники структурних підрозділів управління юстиції проводять особистий прийом громадян з питань, які відносяться до їхньої компетенції, у дні і години, визначені графіком прийому.

2. За бажанням відвідувачів може здійснюватись попередній запис на особистий прийом до начальника Сумського районного управління юстиції в тому числі і за телефонами: 22-27-49, 61-10-63.

3. Запис громадян на прийом до начальника управління юстиції проводиться у разі, якщо питання, порушене громадянином, не вирішене після особистого прийому керівником структурного підрозділу або заступником.

4. Запис на повторний прийом з питань, які вже розглядались керівництвом управління юстиції, може бути проведений лише в тому випадку коли перше звернення не було вирішене по суті (ст. 8 Закону України "Про звернення громадян").

5. Письмові звернення громадян, надані на особистому прийомі, передаються для реєстрації в канцелярію районного управління юстиції і подальшого опрацювання працівниками відповідного структурного підрозділу районного управління юстиції.

6. Підрозділи Сумського районного управління юстиції, яким надсилається на розгляд звернення з особистого прийому, зобов'язані у встановлені законодавством України терміни направляти заявникам відповіді.

7. На прийом до керівництва управління юстиції можуть звертатися як особисто громадяни так і їх представники, повноваження яких оформлені у встановленому законом порядку. Особам, які не перебувають у родинних або юридично значимих відносинах з особами, що звернулись на особистий прийом, забороняється перебувати у приміщенні де він проводиться.

8. Посадова особа, яка здійснює особистий прийом, для забезпечення кваліфікованого роз'яснення поставлених відвідувачем питань може залучати до їх розгляду працівників відповідних підвідомчих підрозділів установи юстиції або одержати від них необхідну інформацію.

9. Особистий прийом іноземних громадян та осіб без громадянства здійснюється у загальному порядку (при потребі – за участю перекладача).

10. Особи, визнані судом у встановленому порядку недієздатними, на прийом без участі їхніх законних представників не допускаються.

11. Заявник повинен мати документ, що засвідчує його особу, або наявність повноважень на представництво інтересів іншої особи. Відсутність такого документа, згідно з вимогами ст. 5 Закону України "Про звернення громадян", може бути підставою для відмови у прийомі.

12. Особа, яка веде прийом, керується законодавчими  та іншими нормативними актами і в межах своєї компетенції має право прийняти відповідне рішення.

13. Якщо розв'язання питання,  з яким звернувся громадянин, не входить до компетенції управління юстиції, посадова особа, яка веде прийом, пояснює йому до якого органу державної влади або місцевого самоврядування, підприємства, організації чи установи потрібно звертатися за його вирішенням.

14. Подання громадянином звернення, яке містить наклеп або образи, дискредитацію органів державної влади, органів місцевого самоврядування, об'єднань громадян та їхніх посадових осіб, керівників та інших посадових осіб підприємств, установ і організацій, незалежно від форм власності, заклики до розпалювання національної, расової релігійної ворожнечі та інших протиправних дій, тягнуть за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством України.