Федорченко Віктор Олександрович

Біографічна довідка
 
Працює:  першим заступником голови Сумської районної державної адміністрації

Громадянство:  громадянин України

Число, місяць і рік народження:  1 січня 1952 року

Місце народження: Україна, Сумська область, м.Суми

Освіта: вища, в 1973 році закінчив Сумське вище артилерійське командне училище ім. М.В. Фрунзе за спеціальністю «Командна артилерійська, експлуатація артилерійської зброї», кваліфікація - інженер по експлуатації артилерійської зброї

Науковий ступінь, вчене звання:  не має

Прийняття Присяги державного службовця: 16.01.2001р.

Ранг державного службовця: 9 ранг з 03.10.2003

Загальний стаж роботи: з 31.08.1969 р.

Стаж державної служби: з 28.09.1981

Депутат: Сумська районна рада

Стягнення: не має

 

Діяльність

08.1969 - 09.1992
служба в лавах Радянської Армії;
02.1993 - 11.1998
начальник служби руху,  головний інженер  Державного комунального підприємства «Тролейбусне управління», м.Суми;
11.1972-12.1974
служба у лавах Радянської Армії
01.2001 - 05.2003
начальник інспекції по контролю за діяльністю міського господарства, начальник інспекції з питань охорони навколишнього природного середовища, використання природних ресурсів та контролю за діяльністю міського господарства  виконавчого комітету Сумської міської ради, м.Суми;
10.2003 - 10.2006
помічник заступника голови, головний спеціаліст організаційного відділу апарату  Сумської обласної державної адміністрації, м.Суми;
10.2006 - 03.2008
директор ТОВ «Вітанікус плюс», м.Суми
07.2010 -  06.2012
заступник голови райдержадміністрації
06.2012 - т/ч
перший заступник голови райдержадміністрації
Компетенція

1. Виконує функції та обов'язки, зазначені у розділі 2 тимчасового розподілу обов'язків між головою, заступниками голови і керівником апарату районної державної адміністрації.

2. Забезпечує реалізацію заходів регіональних, галузевих та інших програм і проектів, які фінансуються з державного, місцевого бюджетів та інших джерел.

3. Забезпечує вирішення питань використання земельних ресурсів на території району.

4. Координує діяльність органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, суб'єктів господарювання незалежно від форм власності в галузі лісового, рибного, мисливського господарства та садівництва.

5. Здійснює контроль за використанням та розробкою надр.

6. Забезпечує вирішення питань капітального будівництва, контролю за розробкою і здійсненням генеральних планів розвитку населених пунктів, дотримання проектів будівництва, експлуатації будівель і споруд, які входять до комунальної власності району.

7. Сприяє вирішенню питань благоустрою населених пунктів.

8. Координує і забезпечує виконання заходів з охорони, реставрації та використання пам'яток архітектури і містобудування, паркових і історико-культурних ландшафтів;

9. Вирішує питання житлово-комунального обслуговування населення, енергозабезпечення, енергозбереження, шляхового господарства, транспорту і екологічної безпеки району.

10. Координує питання регулювання цін і тарифів за виконання робіт та надання житлово-комунальних послуг підприємствами, а також визначення і встановлення норм їх споживання, здійснює контроль за їх додержанням.

11. Проводить роботу щодо поліпшення експлуатації діючих та розвитку водозбірних, каналізаційних, очисних споруд, організації економного тепло-, водопостачання житлов0-комунальними та іншими підприємствами району.

12. Очолює комісію по визначенню порядку будівництва індивідуальних житлових будинків програми «Власний дім».

13. Вирішує питання техногенно-екологічного, протипожежної безпеки і надзвичайних ситуацій.

14. Забезпечує реалізацію державної політики в галузі освіти, охорони здоров'я.

Бере участь у розробці прогнозів розвитку мережі закладів цих галузей та врахуванні їх при розробці проектів програм соціально-економічного розвитку.

15. Сприяє створенню умов для реалізації прав громадян на свободу літературної та художньої творчості, доступності всіх видів освітніх та медичних послуг.

16. Забезпечує виконання законодавства щодо всебічного розвитку і функціонування української мови як державної в усіх сферах суспільного життя, створення умов для розвитку та використання мов інших національностей в районі.

17. Очолює та забезпечує ефективну діяльність координаційної ради з питань профілактики ВІЛ/СНІДу.

Спрямовує і контролює діяльність таких підрозділів районної державної адміністрації:

- відділу регіонального розвитку, містобудування та архітектури;

- відділу житлово-комунального господарства;

- відділу освіти;

- відділу охорони здоров'я;

- служби у справах дітей;

- районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді;

- відділу з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи.

Координує роботу територіальних органів центральних органів виконавчої влади, районних організацій та установ:

- районної санітарно-епідеміологічної станції;

- відділу Держкомзему у Сумському районі;

- управління розвитку інфраструктури та архітектурного планування у

Сумському районі;

- служби державного пожежного нагляду;

- районного відділення «Енергозбут» ВАТ «Сумиобленерго»;

- електричних мереж району ВАТ «Сумиобленерго»;

- управління по експлуатації газового господарства "Міжрайгаз";

- філії державного підприємства "Фонд інвестування" об'єктів соціальної сфери та промисловості в Сумському районі;

- філії ДП "Сумський облавтодор" Сумський райавтодор.

- центральної районної лікарні та медичних установ;

- шкіл та дошкільних закладів.

Вирішує питання взаємодії з:

- відділом екологічного контролю центрального регіону в Сумській області;

- Сумським дочірнім агролісогосподарським підприємством «Сумиагролісгосп»;

- Державним підприємством «Сумилісгосп»

Графік прийому громадян
Дні прийому
Години прийому
Виїзні прийоми
Кожний вівторок місяця
з 10.00 до 13.00
Другий та четвертий вівторок
Телефон, факс, електронна адреса

  663-574
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Онищенко Віктор Григорович

 

 

Онищенко Віктор Григорович

 

 

Працює

заступник голови Сумської районної державної адміністрації

Громадянство

громадянин України

Число, місяць і рік народження

17 вересня 1963 року

Місце народження

Україна, Сумська область, Глухівський район, с. Некрасове

Освіта (коли, що закінчив, спеціальність, кваліфікація)

вища, у 1986 році закінчив

Сумський філіал Харківського сільськогосподарського інституту ім.В.В.Докучаєва

 за спеціальністю "Економіка та організація сільського господарства", кваліфікація

 - економіст- організатор сільськогосподарського виробництва, 

- у 2011 році закінчив Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України за спеціальністю «Державне управління», кваліфікація - магістр державного управління

Прийняття Присяги державного службовця (дата)

17 березня 1994 року

Ранг державного службовця (з якої дати)

9 ранг з 16.04.2010 року

Загальний стаж роботи (з якої дати)

з 01 вересня 1978 року

Стаж державної служби (приведена дата)

з 8 червня 1986 року

Депутат

не обирався

 

Трудова діяльність

 

09.1978 - 07.1981

учень міського професійно-технічного училища №4, м. Жданов, Донецька область.

07.1981 - 08.1981

токар виробничого об’єднання „Ждановважмаш”, м. Жданов, Донецька область.

09.1981 - 01.1986

студент Сумського філіалу Харківського сільськогосподарського інституту

02.1986 - 03.1986

головний економіст колгоспу ім. Котовського, с. Кинашівка, Борзнянського р-ну, Чернігівської області.

04.1986 - 11.1987

служба в лавах Збройних сил СРСР.

01.1988 - 06.1992

економіст держдоходів, заступник завідуючого - начальник інспекції держдоходів, начальник інспекції планування та аналізу доходів Сумського  райфінвідділу, м. Суми.

06.1992 - 08.1994

начальник управління соціально-економічного розвитку Сумської райдержадміністрації, м. Суми.

08.1994 - 01.1996

заступник начальника управління економіки, завідуючий відділом аналізу та прогнозування розвитку народногосподарського комплексу Сумського райвиконкому, м. Суми.

01.1996 - 02.1996

заступник начальника управління економіки Сумської райдержадміністрації, м. Суми.

02.1996 - 10.2006

начальник відділення Державного казначейства у Сумському районі Сумської області, м. Суми.

10.2006 – 04.2008

начальник управління Державного казначейства у Сумському районі Головного управління Державного казначейства України у Сумській області, м. Суми.

04.2008 – по т/ч

заступник голови Сумської районної державної адміністрації, м.Суми.

 

Компетенція

1. Виконує функції та обов'язки, зазначені у розділі 2 тимчасового розподілу обов'язків між головою, заступниками голови і керівником апарату районної державної адміністрації.

 2. Забезпечує вирішення питань в галузі соціально-економічного розвитку території, бюджету і фінансів, впровадження економічних реформ, приватизації, зовнішньоекономічних відносин, інноваційної та інвестиційної діяльності, роздержавлення власності, демонополізації виробництва, питання роботи підприємств промисловості, зв'язку та розвитку туризму.

 3. Забезпечує вирішення питань торговельного та побутового обслуговування населення, захисту прав споживачів, роботи підприємств харчової промисловості.

 4. Вирішує питання взаємодії з правоохоронними органами, координує роботу прикордонного контрольно-пропускного пункту "Юнаківка", підрозділів митного контролю.

 5. Координує розроблення програм соціально-економічного розвитку району, комплексних районних цільових програм і районного бюджету та забезпечення їх реалізації, а також здійснення аналізу потреби і використання трудових, фінансових та інших ресурсів.

 6. Забезпечує реалізацію державної політики щодо сприяння розвитку малого та середнього бізнесу.

 7. Забезпечує реалізацію державної політики у галузях ціноутворення, стандартизації, економічної безпеки і детінізації економіки, банкрутства в районі

 8. Координує роботу з підготовки пропозицій щодо адміністративно-територіального устрою району.

 9. Координує роботу з питань запобігання проявам корупції.

9. Забезпечує реалізацію державної політики у галузі культури, туризму та соціального захисту населення.

 10. Забезпечує створення сприятливих умов для відродження і розвитку народознавства, національних духовних традицій.

 11. Координує роботу з питань виплати заробітної плати та створення нових робочих місць в районі.

 

 

Спрямовує і контролює діяльність таких підрозділів районної державної адміністрації:

- управління економіки;

- фінансового управління;

- управління праці та соціального захисту населення;

- відділу культури та туризму;

- сектору взаємодії з правоохоронними органами та мобілізаційної роботи апарату райдержадміністрації;

- територіального центру соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян Сумської райдержадміністрації;

- центру реабілітації дітей-інвалідів;

- державного адміністратора юридичного відділу апарату райдержадміністрації.

Координує роботу територіальних органів центральних органів виконавчої влади, районних організацій та установ:

- управління Пенсійного фонду України в Сумському районі;

- районного центру зайнятості населення;

- підприємств промислової галузі;

- районного відділу управління Міністерства внутрішніх справ України у Сумській області;

- центр телекомунікаційних послуг;

- Сумського поштампту;

- районної організації товариства охорони пам'ятників історії і культури; - - культурно-освітніх установ, музеїв, бібліотек

 Вирішує питання взаємодії з:

- районною спілкою споживчих товариств;

- товариством сприяння обороні України;

 - міжрайонною державною податковою інспекцією;

 - контрольно-ревізійним відділом у Сумському районі;

 - відділенням державного казначейства в Сумському районі;

 - комерційними банками, що обслуговують район;

 - страховими компаніями, що обслуговують район;

- об'єднаним міським військовим комісаріатом;

- прокуратурою Сумського району.

 - міжрайонного відділення управління СБУ в Сумській області;

 - підрозділів прикордонних військ митного контролю;

 

Графік прийому

 

Дні прийому

Години прийому

Виїзні прийоми

Кожна середа місяця

з 10.00 до 13.00

Другий та четвертий вівторок

 

телефон 663-556

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

МЕЛЬНИК Ніна Михайлівна

 

 

Мельник Ніна Михайлівна

Працює

заступник голови Сумської районної державної адміністрації

Громадянство

громадянка України

Число, місяць і рік народження

17 квітня 1960 року

Місце народження

Україна, Сумська область,  Лебединський район, с. Мала Ворожба

Освіта (коли, що закінчив, спеціальність, кваліфікація)

вища, в 1982 році закінчила Сумський державний педагогічний інститут ім. Макаренка за спеціальністю  «Фізика і математика»,  кваліфікація - вчитель фізики і математики

Прийняття Присяги державного службовця (дата)

16.04.2002

Ранг державного службовця (з якої дати)

7 ранг посадової особи місцевого самоврядування з 18.03.2010

Загальний стаж роботи (з якої дати)

з 15.08.1982

Стаж державної служби (приведена дата)

13.07.2003

Депутат

не обиралась

 

Трудова діяльність

 

08.1982 - 09.1984

Вчитель фізики Журавської восьмирічної школи, с. Журавка С-Будського району;

09.1984 - 09.1986

Вчитель фізики Уралівської середньої школи, с. Уралове С-Будського району;

09.1986 - 09.1986

Вчитель математики Хотінської середньої школи,

смт Хотінь Сумського району;

09.1986 - 04.2002

Директор Хотінської середньої школи, смт Хотінь Сумського району;

04.2002 - 11.2010

Хотінський селищний голова, смт Хотінь Сумського району;

12.2010 - 04.2011

Експерт Виконавчої дирекції всеукраїнської асоціації сільських та селищних рад, м. Київ.

 

 

БРАЖНІКОВА Ольга Олександрівна

Біографічна довідка
Працює:  керівник апарату Сумської райдержадміністрації

Громадянство:  громадянка України

Число, місяць і рік народження:  19 грудня 1975 року

Місце народження: Україна, Сумська область,  м.Суми

Освіта: вища, в 1997 році закінчила Сумський педагогічний інститут ім. А. С. Макаренка за спеціальністю «Географія і біологія», кваліфікація -  вчитель географії та біології; у 2009 році - Харківський регіональний інститут державного управління НАДУ при Президентові України за спеціальністю «Державне управління», кваліфікація - магістр державного управління

Науковий ступінь, вчене звання:  не має

Нагороди, почесні звання: не має

Прийняття Присяги державного службовця: 23.12.1999

Ранг державного службовця: 11 ранг з 22.12.2003 р.

Загальний стаж роботи: з 12.07.1993

Стаж державної служби: 23.12.1999

Депутат: не обиралась

Стягнення: не має

 

Діяльність

09.1992 - 06.1997
студентка Сумського державного інституту ім. А.С.Макаренка, м.Суми;
05.1998 - 09.1998
завідуюча діловодством - друкарка (на таємній переписці) Сумського райвійськкомату, м. Суми;
09.1998 - 12.1999
секретар приймальної голови  Сумської райдержадміністрації, м. Суми;
12.1999 - 07.2010
начальник загального відділу апарату  Сумської райдержадміністрації, м.Суми
07.2010 - по т/ч
керівник апарату Сумської райдержадміністрації, м. Суми
Компетенція

1. Організовує роботу апарату відповідно до вимог Регламенту роботи райдержадміністрації.

2. Здійснює організаційне, матеріально-технічне забезпечення діяльності райдержадміністрації та в установленому законодавством порядку організаційне та матеріально-технічне забезпечення виборів та референдумів.

3. Координує питання організаційного забезпечення та проведення перевірок виконання на території району законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, документів обласної та районної держадміністрацій, прийнятих у межах їх повноважень, керівниками підприємств, установ і організацій, одержання від них інформації з цих питань.

4 Забезпечує здійснення організаційно-процедурних питань діяльності районної державної адміністрації згідно з чинним Регламентом та забезпечує порядок роботи з документами відповідно до чинної інструкції з діловодства в райдержадміністрації.

5. Організовує перевірку виконання управліннями, відділами та іншими структурними підрозділами райдержадміністрації законодавчих і нормативно-правових актів органів влади вищого рівня, розпоряджень та доручень голів обласної та районної державних адміністрацій.

6. Забезпечує проведення аналізу роботи органів місцевого самоврядування в межах питань і порядку, визначених законодавством, надання методичної та практичної допомоги в її вдосконаленні.

7. Здійснює організаційне забезпечення засідань колегії райдержадміністрації, а також нарад що проводяться головою райдержадміністрації.

8. Відає питаннями кадрової роботи та дотримання законодавства з питань державної служби, підвищення кваліфікації працівників райдержадміністрації, добір і розстановку кадрів, формування кадрового резерву.

9. Очолює конкурсну комісію по організації та проведенню конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців райдержадміністрації та забезпечує її функціонування відповідно до чинного законодавства;

10. Забезпечує організацію нагородної справи в районі. Вносить пропозиції про нагородження державними нагородами

11.Організовує опрацювання вхідних документів, підготовку аналітичних, довідкових та інших матеріалів з організаційних і кадрових питань для розгляду головою районної державної адміністрації.

12. Організовує роботу по розгляду звернень громадян та їх об'єднань, контроль за станом цієї роботи в органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в організаціях і установах району.

13. Забезпечує розроблення і подання голові районної державної адміністрації планів роботи адміністрації.

14. Забезпечує гласність у діяльності райдержадміністрації.

15. Вирішує питання взаємодії з політичними партіями, рухами, громадськими організаціями, релігійними конфесіями, засобами масової інформації.

16. Видає накази з підвідомчих питань у межах, передбачених Законом України «Про місцеві державні адміністрації».

17. Призначає на посади і звільняє з посад своїм наказом працівників апарату райдержадміністрації-службовців у встановленому чинним законодавством порядку.

18. Забезпечує реалізацію державної політики у галузі молоді і спорту.

19 Сприяє соціальному становленню та розвитку молоді, реалізації гендерної політики, пропагування здорового способу життя.

Спрямовує і контролює діяльність таких підрозділів районної державної адміністрації:

- відділу організаційно - кадрової роботи;

- юридичного відділу (з питань організації роботи апарату адміністрації);

- загального відділу;

- відділу фінансово-господарського забезпечення;

- відділу Державного реєстру виборців;

- сектору з питань внутрішньої політики;

- сектору контролю;

- архівного відділу;

- відділу у справах молоді та спорту.

Координує роботу територіальних органів центральних органів виконавчої влади, районних організацій та установ:

- районного управління юстиції;

- районної державної нотаріальної контори;

- районного трудового архіву.

Вирішує питання взаємодії з:

- засобами масової інформації, у тому числі редакцією районної газети

"Вперед";

- добровільними спортивними товариствами;

- районним товариством Червоного Хреста;

- районною радою ветеранів війни та праці;

- релігійними конфесіями;

- жіночою радою.

Графік прийому громадян
Дні прийому
Години прийому
Виїзні прийоми

Кожна п'ятниця місяця

з 10.00 до 13.00

Перший та другий четвер

Телефон, факс, електронна адреса

663-562

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Кривошей Віталій Михайлович

Біографічна довідка
Працює: заступником голови Сумської районної державної адміністрації

Громадянство:  громадянин України

Число, місяць і рік народження:  23 травня 1965 року

Місце народження: Україна, Сумська область,  Білопільський район, с. Курасово

Освіта: вища, в 1989 році закінчив Глухівський державний педагогічний інститут  за спеціальністю «Загально- технічні дисципліни з додатковою спеціальністю фізика», у 1996 році закінчив Сумський державний педагогічний інститут ім. А.С. Макаренка за спеціальністю «Фізичне виховання», кваліфікація - вчитель фізичної культури середньої школи, у 2006 році закінчив Сумський національний аграрний університет за спеціальністю « Адміністративний менеджмент » та здобув кваліфікацію магістра з адміністративного менеджменту.
Науковий ступінь, вчене звання:  не має

Нагороди, почесні звання: не має

Прийняття Присяги державного службовця:  23 січня 2013

Ранг державного службовця:  11 ранг з 23 січня 2013

Загальний стаж роботи: з 30.05.1983

Стаж державної служби: 18.01.2011

Депутат: Сумська районна рада

Стягнення: не має

 

Діяльність:

08.1989 – 08.1991

Вчитель фізичного виховання середньої школи № 2, м. Глухів;

09.1991 – 09.2000

Вчитель фізичного виховання середньої школи № 25, м. Суми;

01.2006 – 10.2006

Начальник прес-центру Сумського національного аграрного університету, м. Суми;

07.2007 – 10.2009

Директор товариства з обмеженою відповідальністю «Експогаз-Суми», м. Суми;

10.1997 – 12.2012

Фізична особа-підприємець.

01.2013 - т/ч

заступник голови Сумської районної державної адміністрації

Графік прийому громадян
Дні прийому
Години прийому
Виїзні прийоми
Кожний вівторок місяця
з 09.00 до 13.00
Другий і четвертий четвер
місяця
Телефон, факс, електронна адреса

66-35-55
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Колегія 24.04.2013 р.