БРАЖНІКОВА Ольга Олександрівна

Біографічна довідка
Працює:  керівник апарату Сумської райдержадміністрації

Громадянство:  громадянка України

Число, місяць і рік народження:  19 грудня 1975 року

Місце народження: Україна, Сумська область,  м.Суми

Освіта: вища, в 1997 році закінчила Сумський педагогічний інститут ім. А. С. Макаренка за спеціальністю «Географія і біологія», кваліфікація -  вчитель географії та біології; у 2009 році - Харківський регіональний інститут державного управління НАДУ при Президентові України за спеціальністю «Державне управління», кваліфікація - магістр державного управління

Науковий ступінь, вчене звання:  не має

Нагороди, почесні звання: не має

Прийняття Присяги державного службовця: 23.12.1999

Ранг державного службовця: 11 ранг з 22.12.2003 р.

Загальний стаж роботи: з 12.07.1993

Стаж державної служби: 23.12.1999

Депутат: не обиралась

Стягнення: не має

 

Діяльність

09.1992 - 06.1997
студентка Сумського державного інституту ім. А.С.Макаренка, м.Суми;
05.1998 - 09.1998
завідуюча діловодством - друкарка (на таємній переписці) Сумського райвійськкомату, м. Суми;
09.1998 - 12.1999
секретар приймальної голови  Сумської райдержадміністрації, м. Суми;
12.1999 - 07.2010
начальник загального відділу апарату  Сумської райдержадміністрації, м.Суми
07.2010 - по т/ч
керівник апарату Сумської райдержадміністрації, м. Суми
Компетенція

1. Організовує роботу апарату відповідно до вимог Регламенту роботи райдержадміністрації.

2. Здійснює організаційне, матеріально-технічне забезпечення діяльності райдержадміністрації та в установленому законодавством порядку організаційне та матеріально-технічне забезпечення виборів та референдумів.

3. Координує питання організаційного забезпечення та проведення перевірок виконання на території району законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, документів обласної та районної держадміністрацій, прийнятих у межах їх повноважень, керівниками підприємств, установ і організацій, одержання від них інформації з цих питань.

4 Забезпечує здійснення організаційно-процедурних питань діяльності районної державної адміністрації згідно з чинним Регламентом та забезпечує порядок роботи з документами відповідно до чинної інструкції з діловодства в райдержадміністрації.

5. Організовує перевірку виконання управліннями, відділами та іншими структурними підрозділами райдержадміністрації законодавчих і нормативно-правових актів органів влади вищого рівня, розпоряджень та доручень голів обласної та районної державних адміністрацій.

6. Забезпечує проведення аналізу роботи органів місцевого самоврядування в межах питань і порядку, визначених законодавством, надання методичної та практичної допомоги в її вдосконаленні.

7. Здійснює організаційне забезпечення засідань колегії райдержадміністрації, а також нарад що проводяться головою райдержадміністрації.

8. Відає питаннями кадрової роботи та дотримання законодавства з питань державної служби, підвищення кваліфікації працівників райдержадміністрації, добір і розстановку кадрів, формування кадрового резерву.

9. Очолює конкурсну комісію по організації та проведенню конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців райдержадміністрації та забезпечує її функціонування відповідно до чинного законодавства;

10. Забезпечує організацію нагородної справи в районі. Вносить пропозиції про нагородження державними нагородами

11.Організовує опрацювання вхідних документів, підготовку аналітичних, довідкових та інших матеріалів з організаційних і кадрових питань для розгляду головою районної державної адміністрації.

12. Організовує роботу по розгляду звернень громадян та їх об'єднань, контроль за станом цієї роботи в органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в організаціях і установах району.

13. Забезпечує розроблення і подання голові районної державної адміністрації планів роботи адміністрації.

14. Забезпечує гласність у діяльності райдержадміністрації.

15. Вирішує питання взаємодії з політичними партіями, рухами, громадськими організаціями, релігійними конфесіями, засобами масової інформації.

16. Видає накази з підвідомчих питань у межах, передбачених Законом України «Про місцеві державні адміністрації».

17. Призначає на посади і звільняє з посад своїм наказом працівників апарату райдержадміністрації-службовців у встановленому чинним законодавством порядку.

18. Забезпечує реалізацію державної політики у галузі молоді і спорту.

19 Сприяє соціальному становленню та розвитку молоді, реалізації гендерної політики, пропагування здорового способу життя.

Спрямовує і контролює діяльність таких підрозділів районної державної адміністрації:

- відділу організаційно - кадрової роботи;

- юридичного відділу (з питань організації роботи апарату адміністрації);

- загального відділу;

- відділу фінансово-господарського забезпечення;

- відділу Державного реєстру виборців;

- сектору з питань внутрішньої політики;

- сектору контролю;

- архівного відділу;

- відділу у справах молоді та спорту.

Координує роботу територіальних органів центральних органів виконавчої влади, районних організацій та установ:

- районного управління юстиції;

- районної державної нотаріальної контори;

- районного трудового архіву.

Вирішує питання взаємодії з:

- засобами масової інформації, у тому числі редакцією районної газети

"Вперед";

- добровільними спортивними товариствами;

- районним товариством Червоного Хреста;

- районною радою ветеранів війни та праці;

- релігійними конфесіями;

- жіночою радою.

Графік прийому громадян
Дні прийому
Години прийому
Виїзні прийоми

Кожна п'ятниця місяця

з 10.00 до 13.00

Перший та другий четвер

Телефон, факс, електронна адреса

663-562

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.