ПРОАКТИВНА ПОЗИЦІЯ СЛУЖБИ ЗАЙНЯТОСТІ СУМЩИНИ - РОЗКРИТТЯ МОЖЛИВОСТЕЙ ДЛЯ РОБОТОДАВЦІВ ТА ТИХ, ХТО ШУКАЄ РОБОТУ, ПРОСУВАННЯ ОФІЦІЙНОЇ ЗАЙНЯТОСТІ

Сумська обласна служба зайнятості постійно перебуває у процесі пошуку нових форм роботи з роботодавцями та тими, хто шукає роботу. Скажімо, зовсім недавно в штатних розкладах центрів зайнятості та філій з’явилися кар’єрні радники. Завдяки їм з початку року працевлаштовано тисячі безробітних.

Невдовзі в області стартує проект «Консультант роботодавця». Фахівці по взаємодії з роботодавцями пройшли навчання.

- Що очікуємо від впровадження нового інституту? Перш за все збільшення кількості роботодавців, які звертаються до служби зайнятості з питань підбору персоналу; налагодження роботи з новими роботодавцями та тими, які з певних причин не співпрацювали зі службою; створення електронних кабінетів роботодавців, через які можна буде отримати тисячі вакансій; підвищення ефективності інформаційно-роз’яснювальних заходів, - розповідає директор Сумського обласного центру зайнятості Володимир Підлісний. – Отже, служба зайнятості впевнено крокує до єдиної стратегічної мети – роботодавці свідомо обирають службу зайнятості як єдину державну структуру, здатну на безоплатній основі швидко та якісно здійснювати добір необхідних працівників. Першочергове завдання консультанта - довести переваги співпраці зі службою зайнятості у вирішенні кадрових потреб, для чого необхідно володіти комунікативними технологіями ділового спілкування. У кінцевому результаті консультант повинен спрацювати так, щоб у роботодавця, у разі виникнення подальших кадрових потреб, виникло бажання звернутися до служби. Ми хочемо, щоб працедавець, як і шукач роботи, міг отримати всю інформацію в нашій електронній системі. Нині наша система суттєво відстає від того, до чого звикли клієнти, враховуючи, що на ринку є інші пошукові системи або спеціальні портали приватних агенцій зайнятості. Тому наше завдання – в найближчі три роки здійснити суттєвий прорив у розвитку технологій. Наприклад, така послуга, як електронна реєстрація безробітного, коли він самостійно себе реєструє, збереже час. Адже для вирішення адміністративних питань не треба буде відвідувати службу зайнятості. Окрім цього, людина одразу сформулює запит на роботу для кар'єрного радника.

За словами В.Підлісного, нова, проактивна позиція служби зайнятості - це розкриття можливостей для роботодавців та тих, хто шукає роботу, а також просування офіційної зайнятості. Керівник наголосив, що обласна служба зайнятості стане більш динамічною та зручною. Серед завдань на перспективу - розширення активних програм розвитку зайнятості та впровадження онлайн послуг.