УВАГА! ШВИДКО І БЕЗ ЧЕРГ!

Шановні громадяни! На сьогодні з 7 вересня 2015 року відділи державної реєстрації актів цивільного стану Сумської області приймають участь у пілотному проекті щодо приймання заяв від громадян через мережу Інтернет.

Дане нововведення дає Вам можливість подавати заяви у сфері державної реєстрації актів цивільного стану до відповідних відділів в онлайн-форматі.

 

Для того, щоб Ви могли скористатися даним сервісом, необхідно:

1) зайти на сайт Міністерства юстиції України - https://minjust.gov.ua/‎;

2) на даному сайті знайти закладку «Електронні сервіси» та перейти у дане меню;

3) після чого вибрати розділ «Кабінет електронних сервісів»;

4) вибрати підрозділ «Державна реєстрація актів цивільного стану»;

5) після чого Ви потрапите на Веб-портал, де зможете зареєструватися та зайти до електронного кабінету для подачі заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану в онлайн-форматі.

 

Відповідно до Порядку розгляду відділами державної реєстрації актів цивільного стану - учасниками пілотного проекту заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, поданих через мережу Інтернет, затвердженого Наказом Міністерства юстиції України 09.07.2015 № 1187/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 липня 2015 р. за     № 813/27258, відділи державної реєстрації актів цивільного стану розглядають заяви фізичних осіб:

- про державну реєстрацію шлюбу,

- про державну реєстрацію розірвання шлюбу на підставі рішення суду,

- про розірвання шлюбу подружжя, яке не має дітей,

- про розірвання шлюбу відповідно до статті 107 Сімейного кодексу України,

- про зміну імені,

- про повторну видачу свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану,

- про надання витягів,

- про внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання.