ПИТАННЯ, ВИКЛАДЕНІ У ЗВЕРНЕННЯХ ГРОМАДЯН – НА ПОСТІЙНОМУ КОНТРОЛІ КЕРІВНИЦТВА

На виконання плану роботи управління соціального захисту населення на січень поточного року 11.01.2022 відбулась апаратна нарада при начальнику управління у частині підведення підсумків роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до управління протягом 2021 року

З цього питання поінформувала начальник відділу організаційно-господарського забезпечення Антоніна ХОРХОРДІНА, яка повідомила, що у минулому році до управління соціального захисту населення Сумської районної державної адміністрації надійшло 677 звернень через органи влади; прийнято 17 186 комплектів документів для призначення різних видів державних соціальних допомог (субсидій, пільг, компенсацій).

Збільшення кількості звернень протягом 2021 року (у 2020 році надійшло 170 звернень) відбулося перш за все у зв’язку з укрупненням Сумського району, до складу якого приєдналися колишні Білопільський, Краснопільський та Лебединський райони.

Як свідчить аналіз звернень громадян, найчастіше порушувалися такі питання: призначення та виплата державних соціальних допомог - 277; призначення житлових субсидій - 274; виплата допомоги на дітей, декретних - 40; визначення соціального статусу та одержання пільг - 16; надання матеріальної допомоги - 13; оплата та виплата заробітної плати - 5; забезпечення санаторно - курортним лікуванням, виплата компенсації - 9; інші питання соціального захисту - 40.

Усім заявникам відповіді на звернення надавались у встановлені законодавством терміни (до 5 та 15 днів). Із 677 звернень 71 звернення вирішено позитивно, на 578 – надані вичерпні роз’яснення (питання права на отримання житлових субсидій, допомог, пільг; питання розмірів зазначених виплат та своєчасності їх отримання), 3 звернення були перенаправлені за належністю до інших органів.

Під час апаратної наради детально обговорено причини надходження зазначених звернень. З метою зменшення їх кількості, доведення до відома населення району всіх змін законодавства в частині соціальної підтримки, управлінням здійснюється постійна інформаційно-роз’яснювальна робота шляхом розміщення та публікації інформацій на інформаційних стендах в управлінні, веб-сайті Сумської районної державної адміністрації, веб-розділі управління соціального захисту населення та друкованих районних виданнях.

З початку року розміщено 463 інформаційні матеріали: із них 98 – щодо насильства в сім’ї, протидії торгівлі людьми, 47 публікацій стосувалися житлових субсидій, 42 – державних соціальних допомог, 35 – діяльності управління соціального захисту населення, 26 – соціального захисту осіб з інвалідністю, 20 – з питань соціального захисту внутрішньо переміщених осіб 19 – зайнятості населення, по 17 – щодо соціального захисту учасників АТО/ООС, заробітної плати тощо.

Крім того, в управлінні затверджений Графік надання консультацій у 2022 році громадянам начальником управління, його заступниками, начальниками відділів, завідувачами секторами управління соціального захисту населення за робочими телефонами, телефоном «гарячої лінії».

«Робота спеціалістів управління значною мірою повинна бути налаштована на поліпшення роботи із зверненнями громадян задля надання населенню якісних соціальних послуг», – зазначила начальник управління Тетяна ГАПОН.

За підсумками апаратної наради керівником управління Тетяною ГАПОН надані відповідні доручення у частині активізації інформаційно - роз’яснювальної роботи з питань призначення усіх видів державних соціальних допомог, компенсацій, пільг, житлових субсидій, інших напрямків діяльності управління шляхом розміщення інформацій на веб-розділі, Facebook управління, шпальтах районних газет.