РЕФОРМА НАДАННЯ ЖИТЛОВИХ СУБСИДІЙ НАСЕЛЕННЮ

У Сумській райдержадміністрації відбулася нарада з сільськими та селищними головами  з питання реформування системи надання житлових субсидій.

У ході наради заступник голови райдержадміністрації Марина Нагорна зазначила, що нововведеннями  виключено обмеження щодо майнового стану осіб, які претендують на субсидію.

 Зокрема,  наявність у власності двох нових автомобілів чи двох житлових приміщень, загальна площа яких перевищує соціальні норми житла (13,65 кв. м на одну особу та додатково 35,22 кв. м на домогосподарство). Крім того, на державну допомогу зможуть претендувати особи працездатного віку, які не працюють, не навчаються і не перебувають на обліку як безробітні.

«Призначення субсидії відбуватиметься на підставі лише двох документів – заяви та декларації, які до органів соціального захисту населення можна буде надіслати поштою», - наголосила Марина Нагорга.

Зміни до порядку призначення житлових субсидій наберуть чинності з 1 травня 2015 року. За допомогою у заповненні документів можна буде звернутися до управління соцзахисту населення  та уповноважених осіб сільських і селищних рад.

Встановлюється автоматичний принцип надання субсидії на новий період, тобто скасовується необхідність повторного звернення до управління соцзахисту населення для призначення субсидії на новий період у разі відсутності змін. На сьогодні в районі отримують субсидію 3,0 тис. сімей. Цим сім’ям з 1 травня автоматично призначаться житлові субсидії на наступні 12 місяців.

На виконання постанов Уряду заступник голови райдержадміністрації М.Ю.Нагорна сільським та селищним головам рекомендувала провести широку роз’яснювальну роботу серед населення з питань надання житлових субсидій за спрощеним порядком, а також налагодити роботу електронної пошти для обміну інформацією про склад сім’ї, яка необхідна для призначення субсидії.