СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ-ТУРБОТА ПРО КОЖНОГО

  Одним з пріоритетних завдань управління соціального захисту населення Сумської райдержадміністрації є забезпечення своєчасного, всебічного розгляду звернень громадян та оперативне реагування, задоволення законних прав та інтересів громадян.

   За 5 місяців 2014 року до управління надійшло 11 письмових звернення.

   Питання, з якими звертаються громадяни, стосуються призначення державної соціальної допомоги, надання матеріальної допомоги, санаторно-курортного лікування, поліпшення житлових умов, надання пільг, призначення пенсій за особливі заслуги перед Україною, надання житлових субсидій та інші. Заяви і скарги зумовлені прагненням громадян добитися вирішення особистих проблем.

   Управлінням соціального захисту населення Сумської райдержадміністрації вживаються заходи, спрямовані на покращення роботи із зверненнями громадян, на ліквідацію причин, що їх породжують, та на пошук додаткових можливостей для більш повного вирішення життєво важливих проблем громадян, а саме:

- посилення інформаційної і роз’яснювальної роботи шляхом облаштування інформаційних стендів, оперативного оновлення інформації на них щодо змін і доповнень до нормативно-правових актів із соціальних питань;

- надання громадянам роз’яснень законодавства спеціалістами управління на особистому прийомі;

- продовження практики проведення на нарадах аналізу роботи із зверненням громадян, де обговорюються причини, що породжують скарги громадян, приймаються заходи посилення відповідальності спеціалістів щодо розгляду звернень;

- виїзди спеціалістів управління в сільські, селищні ради для здійснення перевірок та проведення роз’яснювальної роботи серед населення з найбільш суспільно-значущих проблем;

- проведення прийому громадян фахівцями управління у вихідні дні, надання консультацій та роз’яснень щодо соціального захисту;

- розгляд заяв інвалідів Великої вітчизняної війни, інвалідів загального захворювання, пенсіонерів, учасників бойових дій начальником управління особисто;

- робота телефону “гарячої лінії” з питань порушень законодавства про оплату праці та призначення допомог;

- інформування громадян у засобах масової інформації з найбільш гострих суспільно значущих проблем та надання відповідей на характерні питання громадян щодо соціального захисту.

   Питання про розгляд звернень громадян в управлінні знаходиться на постійному контролі і робота в даному напрямку продовжується.

   У разі виникнення будь-яких проблем соціального спрямування громадяни можуть отримати консультацію та роз’яснення за телефоном “гарячої лінії”з понеділка  по суботу за номером 65-57-24.