ЗЕМЕЛЬНА РЕФОРМА: ЯК ОТРИМАТИ ВІДОМОСТІ З ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ

Відомості про земельну ділянку видаються у формі витягів з Державного земельного кадастру. Про це повідомляє Центр із надання безоплатної правової допомоги

Отримати витяг з Державного земельного кадастру можна у письмовій або електронній формі. Для цього слід звернутися до державного кадастрового реєстратора, адміністратора центру надання адміністративних послуг або уповноваженої посадової особи виконавчого органу місцевого самоврядування та подати такі документи:

  • заяву (у паперовій або електронній формі) за встановленою формою згідно з додатком 42 порядку;
  • документ, що підтверджує оплату послуг з надання витягу з Державного земельного кадастру або засвідченої копії документа Державного земельного кадастру та витягу з нього (крім випадків, визначених пунктом 165 Порядку);
  • документ, що підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви уповноваженою заявником особою).

Також, є можливість замовити витяг з Державного земельного кадастру в електронній формі на вебсторінці Публічної кадастрової карти України. Для цього необхідно пройти ідентифікацію за допомогою кваліфікованого електронного підпису.

За надання відомостей з Державного земельного кадастру про земельну ділянку у формі витягу справляється адміністративний збір у розмірі 0,05 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб (у 2021 році – 113 грн. 50 копійок (частина друга статті 41 Закону).

Протягом 10 робочих днів з дати реєстрації заяви надається витяг з Державного земельного кадастру або вмотивована відмова в його наданні.

У більшості випадків витяг отримують у двох випадках: при реєстрації земельної ділянки у Державному земельному кадастрі та під час присвоєння кадастрового номера; при вчиненні правочинів із земельною ділянкою (договір купівлі-продажу, дарування, міни, оренди тощо).

За матеріалами: https://agropolit.com/news/21726-oprilyudneno-algoritm-diy-dlya-otrimannya-vidomostey-z-derjavnogo-zemelnogo-kadastru