Районна газета

ЗВІТ ПРО РОБОТУ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН У ВІДДІЛІ КУЛЬТУРИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ У 2018 РОЦІ

Відділ культури районної державної адміністрації, реалізуючи вимоги Закону України “Про звернення громадян” та Указу Президента України від  07 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи  щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, проводить роботу щодо удосконалення організації роботи зі зверненнями громадян. Вживаються заходи щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян щодо одержання обґрунтованої, повної та своєчасної відповіді на звернення.

На апаратних нарадах при начальникові відділу обговорюються питання підвищення рівня роботи зі зверненнями громадян (протоколи від 03.04.2018; 28.09.2018 № 28;  09.10.2018 № 30). Відповідальна особа за зверненнями громадян – головний спеціаліст відділу.

У 2018 році до відділу культури районної державної адміністрації надійшло        8 звернень громадян. Питання, які були порушені у зверненнях, стосувалися роботи закладів культури клубного типу, бібліотечних закладів, проведення занять хорового колективу. Всі звернення були уважно, об֦’єктивно розглянуті,  інформація заявникам щодо вирішення питань була надана  в строк. Заявникам була надана можливість взяти участь у перевірці роботи закладів культури, переглянути матеріали за результатами перевірок відповідних звернень.  До відділу культури районної державної адміністрації надійшло звернення від одинокої матері, яке було уважно, об֦’єктивно розглянуто,  інформація заявниці щодо вирішення питань була надана  в строк.

Особистий прийом громадян начальником відділу проводиться відповідно до затвердженого графіка. До відома працівників галузі доведено графік особистого прийому громадян начальником відділу, графіки особистого прийому громадян керівництвом управління культури Сумської обласної державної адміністрації, телефон «гарячої лінії» Сумської облдержадміністрації «Відкрита влада».

Відділ культури районної державної адміністрації прикладає зусиль щодо об’єктивного та неупередженого розгляду  кожного звернення, усунення причин, що спричиняють повторні звернення.  

Працівники, відповідальні за роботу зі зверненнями громадян, беруть участь у навчанні з відповідного напрямку.